Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2020

Παιχνίδια από ύφασμα

 Μετά από μία περίοδο χωρίς αναρτήσεις και με ελάχιστες δημιουργίες,

αποφάσισα να επανέλθω σιγά, σιγά στο μαγικό κόσμο των κατασκευών

και να αρχίσω να μοιράζομαι και πάλι μαζί σας τα όσα φτιάχνω.

Αυτή τη φορά την όρεξη μου άνοιξε η ραπτική και οι υφασμάτινες κατασκευές για παιδιά. 

Μετά από πολλές ώρες στο pinterest 

και με αφορμή την επιθυμία μου να φτιάξω υφασμάτινα παιχνίδια για τα ανήψια,

προμηθεύτηκα διάφορα υφάσματα και ξεκίνησα τις δοκιμές.






Είχα δοκιμάσει και παλαιότερα να φτιάξω κάποια πράγματα με ύφασμα,
αλλά αυτή τη φορά νομίζω έφαγα κόλλημα.
Μου ανοίχτηκε ένας νέος παιχνιδιάρικος κόσμος
και ανυπομονώ να δω που θα με οδηγήσει.
Σας φιλώ μέχρι την επόμενη ανάρτηση.
Καλό βράδυ

6 σχόλια:

  1. Καλώς μας επέστρεψες Τζουλάκι!!!Τι εκπληξη κι αυτή!!!Πολύ χαίρομαι ειλικρινά όσο κι αν ουτε κι εγω δεν ειμαι τόσο δραστηρια όσο παλιά,αλλά καλά είναι να ξαναμαζευόμαστε στη γειτονίτσα μας ,ν αντιμετωπίζουμε καλλίτερα τα προβλήματα που ανακύπτουν.Χαίρομαι για τη νέα σου ενασχόληση,κι εμένα μ,ου λείπει η ραπτική ,λόγω προβλήματος της ραπτομηχανής που πιστεύω οτι μάλλον ήρθε η ώρα να φτιαχτεί. Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια,θα τα λέμε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω Χαρά μου!!! Μου λείψατε πολύ και ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά από εδώ και πέρα!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλωσόρισες Ιουλία μου.
    Ωραία είναι όταν ανοίγουν πάλι μπλογκοσπιτακια φίλων στη γειτονιά .
    Απίθανα αυτά τα κουκλάκια, έχω φτιάξει κι εγώ μερικά.
    Τώρα που τα είδα θέλω να φτιάξω κι άλλα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και καθυστερημένη η απάντηση, σε ευχαριστώ πολύ Ρένα!!!

      Διαγραφή
  3. Μας ελειψες!! Κ εδω στη μπλογκογειτονια αλλα κ οι δημιουργιες σου!! Νεα ενασχοληση , αλλα αυτο που μενει ιδιο ειναι πως οτι πιανεις γινεται χρυσος!
    Δηλωνω φανατικη φαν σου κ ανυπομονω για τη συνεχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο γλυκά και όμορφα τα σχόλιά σου κάθε φορά!!! Σε ευχαριστώ από την καρδιά μου !!!

      Διαγραφή