Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Στοπ πόρτας από τσιμέντο - δωρεάν σεμινάριο στο Praktiker

Τρίτη κατασκευή στα σεμινάρια του Praktiker είναι ένα στοπ πόρτας από τσιμέντο.


Τσιμέντο ταχείας πήξεως σε καλούπι ένα πλαστικό ποτήρι.
Ανακατέψαμε με νερό, το ρίξαμε στο καλούπι
και τοποθετήσαμε πριν πήξει ένα σκοινί σε θηλιά.
Το βάψαμε με χρώματα κιμωλίας σε σπρέι.

Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες από το σεμινάριο,
αλλά πήρα ένα πεντάκιλο τσιμέντο για να κάνω δοκιμές σπίτι
και θα σας δείξω με φωτογραφίες τα βήματα από τις δοκιμές αυτές.



Σε ένα πλαστικό δοχείο έβαλα κάποια ποσότητα σκόνης τσιμέντου


έριξα σιγά, σιγά νερό και ανακάτευα με μια σπάτουλα
μέχρι να αναμιχθεί πλήρως και να αποκτήσει την επιθυμητή υφή.


Το πρώτο μου μείγμα το έριξα σε μια πλαστική συσκευασία.


Έφτιαξα ένα λουλούδι από σύρμα και το έμπηξα στο τσιμέντο (πριν αρχίσει να πήζει)
στερεώνοντάς το με ένα μανταλάκι.


Στη συνέχεια θέλοντας να δημιουργήσω μια εσοχή για κερί ρεσό
και μη βρίσκοντας κάτι άλλο γύρω μου, έμπηξα ένα γυάλινο μπουκαλάκι.
Για να μην κολλήσει το τσιμέντο στο γυαλί, το στριφογύριζα κάθε τόσο.
Μόλις έπηξε αρκετά το τσιμέντο, αφαίρεσα το μπουκάλι.


Δεύτερο μείγμα το έριξα σε πλαστικά κύπελλα ζαχαροπλαστείου.
Τα δύο πρώτα με δύο μανταλάκια


και το τρίτο σε χριστουγεννιάτικο κλίμα.
Χρησιμοποίησα ένα Platyspernum natural, μια μικρή φέτα από κορμό δέντρου
και ένα σκουριασμένο μεταλλικό ταρανδάκι.


Ξεκαλουπώνουμε αφότου έχει στεγνώσει το τσιμέντο.
Το πρώτο με το σιρμάτινο λουλούδι βγήκε πολύ εύκολα, χωρίς να χαλάσω το καλούπι.
Αυτά με τα μανταλάκια, ζορίστηκα πολύ να τα ξεκαλουπώσω (το πλαστικό ήταν πολύ σκληρό)
Στην προσπάθεια αυτή χάλασε το ένα και το άλλο ρηγμάτωσε.
Το χριστουγεννιάτικο, τέλος, βγήκε σπάζοντας το καλούπι.


Τα δύο τα έτριψα με γυαλόχαρτο και τα διακόσμησα.
"Φυτεμένο δώμα" ή "κονσέρβα με γκαζόν" θα μπορούσε να είναι ο τίτλος του.


Κόλλησα φυσικό έλος με heavy body gel.


Στο χριστουγεννιάτικο πρόσθεσα χιόνι από Fiber paste (δεν είχα Snow Paste) και 3d balls.
Το χιόνι μπορείτε να το φτιάξετε και ανακατεύοντας γκέσσο με σόδα.



Χάρηκα πολύ με το παιχνίδι με το τσιμέντο.
Είναι ένα αγαπημένο μου υλικό, καθώς λόγω επαγγέλματος (πολιτικός μηχανικός)
η ενασχόλησή μου με αυτό είναι καθημερινή.
Χρόνια τώρα ήθελα να φτιάξω τσιμεντένια αντικείμενα,
είχα μάλιστα προμηθευτεί και τα υλικά, αλλά το σεμινάριο τελικά ήταν η πρώτη μου επαφή.
Ευχαριστώ το Praktiker που μου έδωσε το έναυσμα.

Σας ευχαριστώ που με επισκεφθήκατε και περιμένω τα σχόλιά σας.




2 σχόλια:

  1. αααα εσύ το προχώρησες το θέμα!
    μπράβο!εγώ σε αυτο το σεμινάριο δε μπόρεσα να πάω!..έστειλα βεβαια τον βοηθό μου!!!χαχαχα(τον μεγάλο μου γιο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επομένως περιμένουμε να δούμε και τα έργα του βοηθού σου!!!

      Διαγραφή