Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

My favorite

 Το έργο μου Opposites Attract είχε επιλεγεί ως πρώτο 
στην πρόκληση Σεπτεμβρίου του Scrap N Pieces Challenge Blog
και το έπαθλο είναι να δημιουργήσω κάτι ως Guest Designer στην πρόκληση του Νοεμβρίου.
Χαίρομαι πολύ γιατί είναι η πρώτη μου φορά ως Guest Designer
και μάλιστα ως έπαθλο της πρώτης φοράς που συμμετείχα σε πρόκληση κάποιου blog.

Το θέμα της πρόκλησης αυτού του μήνα είναι " My favorite object" 
με το παρακάτω mood board "I like it Vintage".

Η αλήθεια είναι ότι ζορίστηκα στην αρχή να επιλέξω το αγαπημένο μου αντικείμενο.
Είναι τόσα πολλά αυτά που αγαπώ (αντικείμενα, έργα μου, υλικά, εργαλεία, κλπ)
και δεν μπορούσα να ξεχωρίσω ένα. 
Τελικά επέλεξα την αγαπημένη μου γυναικεία φιγούρα που έφτιαξα πριν δύο χρόνια
στο εργαστήριο αυτοξηρούμενου πηλού με την Καντζάλη Μαρία.


Έφτιαξα δύο art journal σελίδες με τη φωτογραφία της.


Και κάποιες πιο κοντινές φωτογραφίες.

 

 

Αυτά από μένα 
περιμένω τα σχόλιά σας!!!

2 σχόλια:

  1. Τα συνδυάζεις όλα όσα έμαθες με τις πολυτάλαντες δασκάλες σου, τόσο τέλεια, τί να σχολιάσουμε;
    Καλή επιτυχία και να συνεχίσεις έτσι όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Είναι μεγάλο πράγμα να έχεις ταλαντούχες δασκάλες που να σε εμπνέεουν και να σε κάνουν να αγαπήσεις ακόμη περισσότερο τη δημιουργία.

      Διαγραφή