Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Art journal: exercise #5

Αυτή τη φορά παρακολούθησα βίντεο της France Papillion
Το έργο της είναι υπέροχο... αξίζει να πατήσετε να το δείτε.
 
 
Εγώ για άλλη μια φορά λόγω έλλειψης υλικών έβγαλα τελείως άλλο αποτέλεσμα. 
Παρ' όλα αυτά μου άρεσε πολύ.

 
Η βασική διαφορά είναι ότι χρησιμοποίησα τούλι 
(ότι βρήκα εύκαιρο) αντί για λινό...
οπότε έχασα το εφέ που απορροφά το λινό τη σκουριά.

 

 
Το σίγουρο είναι ότι με τα ψεκάσματα τα έκανα όλα μούσκεμα 
και αρκετές σελίδες του journal, όσο και να πρόσεχα,  έγιναν μπλε.
Επίσης, στην αρχή για να κολλήσω το τούλι έβαλα στόκο
οπότε οι σελίδες έγιναν αρκετά βαριές.


2 σχόλια:

  1. ...το αποτέλεσμα όμως είναι εκπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λίτσα! Και εμένα μου άρεσε... βέβαια βλέποντας της France Papillion καταλαβαίνω ότι έχω πολύ δρόμο ακόμη.

      Διαγραφή