Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Μικρές κουκουβάγιες

Μικρά ζωάκια από ύφασμα ξεκίνησα να φτιάχνω πριν δύο χρόνια.
Είχα μαζέψει πολλά υφάσματα, αγόρασα γέμιση για μαξιλάρια
και ξεκίνησα τη δημιουργία (κουκουβάγιες, ελεφαντάκια, ψαράκια κλπ)

Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες από τις πρώτες μου απόπειρες 
γιατί τα ζωάκια μετακόμισαν σε άλλη πόλη
με δύο μικρούς μου φίλους,
πριν προλάβω να τα φωτογραφίσω.
(έχω μόνο μία, από ένα εξωγήινο ψαράκι).

Τα είχα αφήσει για καιρό ... μέχρι που μου ξύπνησε το ενδιαφέρον ξανά μια φίλη.
Ξεκίνησε να φτιάχνει πάνινες κούκλες και ενθουσιάστηκα με τη δουλειά της.
Άνοιξα ξανά την ντουλάπα, βρήκα τα υφάσματα και τη γέμιση και ξεκίνησα και εγώ.

Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα το χρόνο που θα ήθελα για να ασχοληθώ 
και δοκίμασα αρχικά μικρές κατασκευές για να χαλαρώνω μετά τη δουλειά.
Βρήκα και έτοιμα πατρόν από το craft passion
και να οι μικρές μου σοφές φιλενάδες.


Στη δεύτερη απόπειρα βελτίωσα τα μάτια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου